18 Ocak 2016 Pazartesi

Kentsel Dönüşüm - Hamam Böcekleri ve Mustafa Sarıgül Tehlikesi / 2. Bölüm

SİZ KİMSİNİZ M. SARIGÜL HAKKINDA VAY EFENDİM ŞÖYLEDİR BÖYLEDİR DERSİNİZ!?

Siyaset haysiyetsizlik, kitapsızlık ve bilimum üçkağıtçılık gerektirir. Siyaset yapan şerefsizdir. Sadece siyasiler şerefsiz; şerefsizler de siyasi olabilir. Bu konuyu sabaha kadar tartışabiliriz ama tartışılacak bi yanı da yok açıkçası. Bok gibi mevzu. Tabii aralarında şerefsiz olmayan, egolarını bir kenara bırakmış, üçkağıtçılıkla arasında üç kağıt bile bulunmayan yegane insanlar da yok değil. Bunun en büyük örneği Mustafa Sarıgül diye düşünmüştüm hep... 
Hala da öyle düşünüyorum. Aksine iddia eden benimle konuşmasın.
*
Osmanbey'den metroya bindim. 
Hani bu metro koltuklarında hep Fanatik gazetesi unuturlar da açar okursun ya, ama bi güvenemezsin eline pis gelir böyle, iğrenç gibi. Aynı öyle bir gazete, boş koltuğun üzerinde dörde katlanmış şekilde duruyordu. Sinsice uzanıp aldım, dedim ki bakayım Galatasaray ne yapmış? 
"ASLAN YIKILDI!"
"GALATASARAY PATLADI; CİM BOM... BOM!"
"ASLAN ARKANA YASLAN..."
Anlaşılan yine yönetimde bir çatlak, teknik direktör gönderiliyor falan filan. O anda gözüme başka bir haber çarptı: 
"MUSTAFA SARIGÜL YENİ PARTİ KURUYOR!" 
Dün akşam ani bir basın toplantısıyla yeni parti kurma çalışmalarına başladığını açıklayan Sarıgül, gündeme bomba gibi düştü. Sarıgül, gündeme bomba gibi düştü. Bomba gibi. Düştü. Sarıgül. "Mustafa Sarıgül hakkında vay efendim şöyledir - böyledir diyenler varmış. Eyvallah kabul ediyorum. Ama Mustafa Sarıgül, tek bir düşünceye sahiptir o da halkımızın sonsuza dek mutlu yaşamasıdır. Mustafa Sarıgül bunun için vardır. Sarıgül asla aksini düşünmemiştir. Çünkü Sarıgül iyilikten başka bir şey düşünmez. Bu amaçla Sarıgül, Yüce Rabb'ini de yanına alarak, yepyeni bir hareketin en küçük adımını bugün atmıştır. Yarın daha büyük adımlar atacaktır. Çünkü Sarıgül büyük adım atar. Sarıgül'ü en kısa zamanda ekibini toplamış, hazır vaziyette tekrar göreceksiniz. Emin olun arkadaşlar, bu oluşum her şeyi değiştirecektir...
Son olarak şunu söylemek isterim; bu yeni partimizin adı MSP yani Mustafa Sarıgül'ün Partisi'dir. Zaten başka ne olabilir ki..." şeklinde konuştu.
Devam edecek...

Hiç yorum yok: